شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
|همه چیز را در مورد میخکوب بدانید.

وقتی نیاز به راندن در میخکوب دارید، هیچ چیز بهتر از چکش نیست...

وقتی نیاز به راندن در میخکوب دارید، هیچ چیز بهتر از چکش نیست . اما زمانی که نیاز دارید در مدت زمان کوتاهی میخ های زیادی را استفاده کنید، راه حل یک میخکوب برقی است. یک میخکوب برقی باکیفیت می تواند هزاران میخ را در روز به طور مداوم و دقیق با حداقل میزان نگهداری فرو کند. با یک میخکوب برقی در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید.

هنگامی که نیازهای خود را شناسایی می کنید، میخکوب برقی مناسب به راحتی مورد نیاز شما می شود. از میخکوب در تمام قسمت های خانه، از چسباندن توفال گرفته تا تعبیه قاب، استفاده می شود. تفاوت های میخکوب را بیاموزید، سپس به صورت آنلاین یا در فروشگاه ابزار گلد خرید کنید.

انواع میخکوب برقی

امروزه از دو نوع اصلی میخکوب استفاده می شود. آنها بر اساس سبک بدنه و ناخن ها یا مته هایی که استفاده می کنند متفاوت هستند.
میخ‌کن‌های برقی تقریباً در هر نوع ساختمانی قابل استفاده هستند. برخی از مدل ها برای استفاده در فضاهای تنگ طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر بزرگ و قدرتمند هستند و برای کاربردهای با حجم بالا طراحی شده اند.

میخکوب بادی

رایج ترین میخکوب های برقی میخکوب های بادی هستند. اینها با فشار هوا از یک کمپرسور کوچک تغذیه می شوند. هنگامی که یک میخ شلیک می شود، یک دریچه در ابزار باز می شود و هوا یک سیلندر را پر می کند. یک پیستون در سیلندر به سرعت به سمت پایین حرکت می کند و میخ جلوی خود را به موادی که در نوک میخ قرار دارد وارد می کند. هنگامی که پیستون به طور کامل گسترش می یابد، هوای کمپرسور از طریق دریچه اگزوز از ابزار خارج می شود. در حالی که میخ دیگری بارگذاری می شود، پیستون پس می زند.

میخکوب برقی شارژی

به جای استفاده از منبع هوای فشرده که توسط کمپرسور ارائه می شود، این میخکوب ها از گاز قابل اشتعال برای کشیدن میخ ها استفاده می کنند. گاز از یک قوطی یکبار مصرف تخلیه شده و به محفظه احتراق بالای پیستون تزریق می شود. یک بار الکتریکی از یک باتری گاز را مشتعل می کند که منفجر می شود و پیستون را به حرکت در می آورد و یک میخ را پخش می کند. ابزار و منبع تغذیه مستقل هستند، بنابراین نیازی به سیم یا شیلنگ نیست.

ویژگی های میخکوب برقی

مطمئن شوید که ویژگی ها، قدرت و ظرفیت ناخن را برای استفاده مورد نظر انتخاب کنید.

الزامات میخکوب برقی

هر پاور میخکوب دارای الزامات خاصی برای مدل های میخ یا ناخن است. هرگز از میخ هایی که برای میخکوب برقی شما تایید نشده استفاده نکنید. اگرچه میخ‌ها باید مخصوص میخ‌کن‌های برقی بسته‌بندی شوند، ترکیب و کاربرد آن‌ها مانند میخ های سنتی است. اطمینان حاصل کنید که میخ هایی که در میخکوب برقی خود استفاده می کنید با تمام مقررات و قوانین ساختمانی لازم مطابقت دارند.

چگونه میخ ها محکم می شوند

میخ های مورد استفاده در میخکوب های برقی با کاغذ، پلاستیک یا سیم به یکدیگر متصل می شوند. بسیاری از آنها سرهای بریده ای دارند که به ناخن ها اجازه می دهد در یک خط محکم به هم نزدیک شوند. بقیه در رشته های بلند با سیم انعطاف پذیر به هم محکم می شوند. اکثر آنها یک لایه روان کننده/چسب دارند. همانطور که ناخن با سطح میخ تماس می گیرد، این ترکیب میخ را روان می کند. هنگامی که ترکیب سرد می شود، میخ را به سطح میخ می چسباند و قدرت نگه داشتن آن را افزایش می دهد.

روش شلیک تماس

یک نوع به کاربر این امکان را می‌دهد که ماشه را پایین نگه دارد و سپس ابزار را روی مواد ضربه زده یا بچرخاند تا یک بست را هدایت کند. هر پرش یک میخ آزاد می کند. این یک انتخاب عالی برای کارهای تولیدی است.

شلیک تک متوالی

به جای میخ های ضربه گیر، نوک ایمنی را به کار می گیرید و ماشه را به ترتیب برای شلیک اولین میخ به کار می گیرید.

شلیک تک فعال

این همان شلیک متوالی است، با این تفاوت که می توانید هنگام شلیک اولین میخ، نوک ایمنی و ماشه را به هر ترتیبی اجرا کنید. شلیک ضربتی نیز در این سبک شلیک کار نمی کند.

شلیک کامل متوالی

درست مانند شلیک متوالی منفرد، باید نوک ایمنی را به کار ببرید و سپس اولین میخ را فعال کنید (شلیک با ضربه کار نمی کند). برای شلیک میخ بعدی، نوک ایمنی و ماشه را رها کنید، سپس نوک ایمنی و ماشه را (به ترتیب) کار کنید.

میخکوب های کوچکتر که با ماشه کار می کنند

میخکوب های برقی کوچکتر معمولا نکات ایمنی ندارند. در عوض، یک ماشه یا دو ماشه را فشار می‌دهید تا میخ شلیک شود - یک ماشه به کشیدن ماشه برای شلیک میخ نیاز دارد، در حالی که ماشه دوگانه نیاز به کشیدن ماشه‌ها در ترتیب درست دارد.

تنظیمات ماشه چندگانه

برخی از مدل‌های میخ‌کوبی برقی، امکان انتخاب تنظیم ماشه و سبک شلیک مناسب برای کار را دارند.

پاکسازی

تعمیر و نگهداری میخکوب ها را ساده می کند، زیرا بست ها گاهی اوقات در مکانیسم میخ گیر می کنند. مطمئن شوید که ابزاری که انتخاب می‌کنید اجازه می‌دهد تا اتصالات گیر کرده را به راحتی پاک کنید.

عمق قابل تنظیم

به کاربر این امکان را می دهد که عمقی که بست به سطح میخکوبی رانده می شود را کنترل کند. میخ‌کن‌ها می‌توانند ناخن‌ها را بیرون بزنند، آن‌ها را همسطح فرو کنند یا حتی آن‌ها را بر اساس عمق تنظیم کنند. برخی از میخکوب ها به ابزارهایی برای تنظیم عمق نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر را می توان با دست تنظیم کرد.

محافظ

قسمت هایی از ابزار را از آسیب در امان نگه دارید و از کاربر در برابر پرتاب شدن اجسام محافظت کنید. حفاظ ها ممکن است در هنگام استفاده فرسوده شوند، بنابراین به دنبال محافظ هایی باشید که به راحتی قابل تعویض باشند.

تنظیم سایز میخ

اندازه میخ باید به راحتی با ابزارهای کمی تنظیم شود، زیرا ممکن است نیاز داشته باشید که اندازه میخ را چندین بار در روز تغییر دهید.

کیف های حمل

از میخکوب در برابر آسیب و سایش غیر ضروری در حین حمل و نقل محافظت کنید. هنگام خرید میخکوب خود، یک کیف اضافه کنید تا تمیز، خشک و به خوبی محافظت شود.

محرک های بزرگ

به راحتی با انگشتان ، دستکش استفاده می شود و راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می کند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر